reklama

Čo ti človeče chýba ku šťastiu?

USA....krajina snov, krajina neobmedzených možností, čo už len tu môže človeku chýbať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)


Chýba mi večer o siedmej na internáte, keď sme sa zhlukli okolo starej Tesly a pozerali správy. Najprv na Markíze a potom na Jednotke. Všetci sme mali zvyčajne niečo rozrobené, ale toto bol akýsi stretávací bod celého dňa, bod keď sa všetko odložilo bokom - Števo zložil slúchadlá, Chenso prestal baliť baby na ICQ a Vlado pochlipoval niečo zo svojej teflónovej zelenej panvice a všetci sme dišputovali nad tým, čo sa u nás deje.

Chýba mi previesť sa na jeseň autom a vidieť, akú pestrú paletu farieb má príroda a ukazuje nám ju na našich lesoch.

Chýbajú mi dážďovky, všadeprítomné po daždi v mlákach a na chodníkoch. Bez nich tá podažďová atmosféra nemá šmrnc.

Chýbajú mi ľudia, čo sa všade prechádzajú pešo, páriky rôznych vekových skupín, pusinkujúce sa bez ohľadu na to, čo sa deje okolo, držia sa za ruky a idú odnikadiaľ nikam a je im to tak krásne jedno....

Chýbajú mi naše rozbité, úzke cesty - tu výmoľ, tam jama. Prevýšenia, zákruty, čo sa z nich obracia žalúdok aj celá posádka.

Chýbajú mi natlačené trolejbusy plné ľudí. Kam sa trepeš? Niet si kam sadnúť. Bacha revízor! (a v ZA boli vážne dobrí).

Chýba mi pozorovať, ako idú maturantky mestom a precítiť tu atmosféru každý rok akoby odznovu.

Chýbajú mi Vianočné trhy, živé kapre v Carrefoure (jesť sa nedajú, sú ale neodmysliteľné), varené víno (to tu vážne nepoznajú?), ručne zhotovené výrobky, medovina, mráz -15 C, hustý sneh...

Chýbajú mi pravé smotanové jogurty (tu si môžete dať od 90% fat free po 99,99% fat free), zavináče po opici, parížsky šalát, letné kúpalisko s typickou chlórovanou vodou, čo z nej štípu oči, bufety na stojaka, PNSky, chodenie na huby, či maliny, obuváky na motúze v našej obuvi :-)

Chýbajú mi letné terasy krčiem a krčmičiek, kofola, fontána v KE, čo strieka podľa hudby a v noci je podsvietená rôznymi farbami, vrátničky na intrákoch a ich profesionálny prístup, prechody pre chodcov…

Chýba mi na niečo si dlho šetriť, potom si to môcť kúpiť a dlho sa z toho tešiť ako malé decko....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chýba mi...

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent Fakulty riadenia a informatiky ŽU (2003). Od marca 2004 do októbra 2008 pracoval a žil v Severnej Karolíne, USA. Už opäť doma. Ex redaktor a šéfredaktor univerzitného magazínu.Angažuje sa aj na blogu sociálna dynamika.WeatherReports.com Zoznam autorových rubrík:  Život v USAInšpiráciaTipy na dobré filmyRecepty z USAPhotographieSúkromnéNezaradenéBlbnutie a z dlhej chvíleKeď blog musí veľa zniesť

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu