Zákaznícky servis Telekom alebo zložte si ružové okuliare

Autor: Miroslav Babič | 7.10.2016 o 11:00 | Karma článku: 6,93 | Prečítané:  2020x

Krátky príbeh o tom, ako na Slovensku vyzerá zákaznícky servis jednej veľkej telekomunikačnej firmy. Ilúzie som si nikdy príliš nerobil, no to, čo predviedli nedávno stojí za zdieľanie - posúďte sami.

Začiatkom septembra tohto roku mi zavolali naši, že mi domov prišla upomienka na zaplatenie faktúry pre TELEKOM. Veľmi zvláštne, keďže s nimi už takmer rok nemám žiadny priamy zmluvný vzťah. Na jeseň minulého roka som svoje číslo preniesol do firmy, kde pracujem a tá odvtedy Telekomu riadne platí  mesačné platby.

Otec mi faktúru prefotí a pošle. Volám hneď zákaznícky servis, kde mi robot oznámi, že k môjmu číslu sa nevzťahujú žiadne faktúry. Píšem teda email, kde sa pýtam, čo sa deje a v pondelok volám znovu. Pracovník Telekomu mi najprv oznamuje, že nevie, o čo ide, neskôr po krátkom pátraní mi povie, že sa jedná o nezaplatenú faktúru z októbra 2015.

Je september 2016!! Za ten rok som nedostal jedinú upomienku, výzvu na zaplatenie, či samotnú faktúru. Tento pracovník sa ako jediný ospravedlní, no povie, že sa nedá nič robiť, systém teraz vygeneroval túto 'spiacu' faktúru a ja ju musím zaplatiť. Oponujem, že za rok som sa presťahoval z Maďarska na Slovensko, zmenil banku, prešlo veľa času a ja si už teda neviem pozrieť, či som takú faktúru platil, alebo nie a už tobôž  si to nemôžem pamätať. Nepomohlo, mám cvakať - systém sa nemýli.

Píšem sťažnosť a ostrieľaný tím reklamácií Telekomu mi po pár dňoch píše:

Poziadavku na prepis sme zaevidovali 5.11.2015. V tom case ste mali uhradene vsetky faktury. Poziadavku sme spracovali 10.11.2015. Medzi podanim poziadavky a jej spracovanim bolo ukoncene zuctovacie obdobie od 8.10.2015 -7.11 2015 a pocas celeho tohto zuctovacieho obdobia bola SIM karta riadne registrovana na Vase meno, bola riadne vyuzivana a vystavili sme Vam riadnu fakturu, ktoru sme odoslali na Vas e-mail

Predmetnu fakturu Vam zaslem postou na Vasu adresu.

Tuto fakturu sme nevygenerovali o rok ani nijako nahodne, ale v case kedy ste SIM kartu riadne pouzivali. V predchadzjucom e-maile som Vas informoval, kedy presne odisiel mail s fakturou na Vasu adresu.

Kedze pri Vasom cisle na Vase meno bola zmluva ukoncena nedoslo k upominaniu a obmedzovaniu prevadzky z dovodu neuhradenej faktury. V opacnom pripade by sme Vam boli nuteni uctovat dalsie poplatky za upomienku - oneskorenie platby, resp. obmedzenie prevadzky na SIM karte.

Okrem tejto faktury sme Vam po prepise SIM karty vystavili este jednu fakturu (dna 8.12.2015) za obdobie od 8.11.-9.11.2016 na sumu 1,42 Eur a uhradu faktury evidujeme riadne uskutocneu dna 21.12.2015.

Niekoľko poznámok: 

  • pri prepise/prenose čísla som mal uhradené všetky záväzky
  • Telekom vygeneroval faktúru x, ktorú som nedostal. Nikdy ju za celý rok nijako nespomenul ani neurgoval. Následne po tejto faktúre vystavil ešte jednu faktúru Y, ktorú som zaplatil - ani tá nespomínala, že by som mal z predchádzajúceho obdobia nejaké neuhradené záväzky
  • peniaze rok Telekomu až do akéhosi interného upratovania nechýbali a považujú za normálne takúto pohľadávku bez vysvetlenia po takom čase vymáhať
  • namiesto spomínanej predmetnej faktúry mi Telekom poslal domov "Pokus o zmier", kde sa vyhráža súdom a exekúciou
  • ak ružový systém o ďalší rok vygeneruje nejaký ďalší záväzok, asi sa musím len slepo spoľahnúť a platiť

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?